Vodní Gymnastika

24. června 2012 v 20:09 | Wiky |  Cvičení, gymnastika ......
Dobrá zpráva pro všechny vodní živly: pohyb ve vodě je prospěšný pro celé tělo - nezáleží jestli ve vodě plaveš nebo cvičíš!! Trenink ve vodě je maximálně účinný, protože voda klade tělu 50-60krát větší odpor než vzduch. Kůže a tkáně se napnou, nečistoty a tukové polštářky se odbourávají.

Důležité: Pro zahřátí svalů před gymnastikou je dobré si zaplavat v pár bazénu a teprve potom deset až dvacet minut cvičit.

Druhy cvičení:

Formování nohou: Pravým bokem se postav ke stěně a pravou paží se opři o kraj bazenů. Levou paží předpaž, levou nohou přednož a zvedni. Chyť se za špičku nohy a vytahuj co nejvýše to jde. Chvilku vydrž a povol. Opakuj to desetkrát na každou stranu.

Pevné paže: Ruce ve vodě upaž a proti odporu vody předpažuj až je v předu uplně spojíš. Opakuj 10x.

Uvolnění zad: Přetoč se na záda, rukama se po stranách opři o okraj bazénu. Tělo drž těsně pod hladinou a jednu až dvě minuty kopej nohama na hladině jak jen to jen de.

Voda - napřítel kalorií: Plavání patří mezi nejzravější druhy sportu. Trénujte se tak celé tělo. Při rychlém plavání může tělo spotřebovat až 400 kalorií za hodinu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama